donderdag 27 juni 2013

Eerste wasknijpercreatie is al binnen!

Ja... joepie....! De eerste is binnen !
Moet je eens kijken wat Annemiek er van heeft gemaakt. Een super schattige en stoer aapje. Dus die ga ik zeker zelf ook haken in de diverse kleuren Ze heeft het patroon ook kunnen doorgeven aan mij, dus die gaat in september ook hier online.

Nog zin om zelf mee te doen? Dat kan nog steeds, laat je mailadres achter op het contactformulier onder aan de pagina's.
Tot 15 juli kan je het patroon nog aanvragen. Daarna neem ik een 'vakantiepauze' en zal ik minder vaak mijn mailbox lezen, dus je het patroon kunnen toesturen. Het maken van een wasknijperfiguurtje kan tot 15 september. Een leuk zomervakantieklusje dacht ik zo, omdat je alleen voor de hoofdjes maar vulling hoeft mee te nemen..

Groet Amifan

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk is die geworden, wordt je tenminste vrolijk van in plaats van die saaie bruine houten wasknijpers ;)
    Helaas toch iets te priegelig voor mij denk ik om aan te beginnen, maar veel succes met en voor de andere makers!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw de eerste en meteen een mooie.
    De kleurtjes zijn super en er zit ook nog een staartje aan.......wát leuk :D

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden! Aan je volgende idee week ik graag mee, nu wegens tijdgebrek helaas even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt tot half september de tijd hoor. Deze dame is wel heel erg snel. Mijn vorige haak samen is nog niet eens klaar.. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooooo moooooooi!
    Ik wou dat ik er nu al kon aan beginnen.
    Deze wil ik zeker haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winneke, laat je even je email achter op mijn contactformulier? Dan mail ik je het patroon.
    groet amifan

    BeantwoordenVerwijderen

Enkele probleempjes