Uitslag 'give away' 100 volgers !

 Spannend.... vandaag de trekking!
Even lopen nadenken hoe dit aan te pakken.
Een glazen pot... nee,
een hoge hoed... ook niet leuk
Digitaal trekken.. ook saai.
Moet voor mijzelf ook nog leuk zijn.
Dus.. wat vond ik vroeger leuk... touwtje trekken op de kermis.

Dus alle namen met de opdracht op een briefje en met een touwtje eraan
Even netjes dichtvouwen, want anders kan ik het lezen.
en nu op zoek naar een plekje waar ik het kan ophangen.

 Het traphek bleek geschikt. Dus alles over het rek heen.
Nog even een beddesprei er onder, voor de achtergrond.
En dan aan de voorkant trekken...
heel langzaam komt er één naar boven....

Spannend.... Van wie zal die zijn....

Joepie... Van Renske, daar zullen sommige andere dames ook blij mee zijn.
Omdat die ook een poes als wens hadden.
Nu kan ik het gaan combineren.
Daarnaast vind ik het heel leuk, omdat Renske al heel lang een volger is van mijn blog.

Dames die mee hebben gedaan.
Allemaal bedankt!
Jullie ideeën blijven vast in mijn hoofd hangen, dus wie weet komt het er nog een keer van.
En Renske,
ik ga binnenkort aan de slag voor je (en jullie allemaal)
Ik doe mijn best.

groet
AmiFan

Reacties

  1. Proficiat renske,
    ik ben benieuwd hoe de lapjespoes eruit gaat zien!
    Vind katjes ook altijd leuk om te haken, dus dat komt goed.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat leuk!!!! Ben super benieuwd naar de lapjespoes :) Leuk dat mijn idee gewonnen heeft!!!!!

    groetjes renske
    http://renskecreatief.blogspot.com