Nieuwe haak samen - doe je mee?

Een nieuwe haak samen. Dit keer kan je kiezen uit drie verschillende patronen.
Een kangoeroe, een vis of een salamander.
Voor alle patronen zou ik graag minimaal 3 en maximaal 5 testers willen hebben.

Wil je meedoen maar begin je net? Kies dan voor de vis. 
Die is niet heel ingewikkeld mits je stokjes en rond kunt haken.
Ben je een iets meer gevorderde haakster? Dan is de kangoeroe een leuke uitdaging.
Heb je al vaker voor mij getest, en wil je weer een nieuwe uitdaging? Dan is de salamander een nieuwe opdracht voor je.
Kan je alles aan en heb je gewoon een voorkeur omdat je die leuk vindt... dat kan natuurlijk ook!
Aan jullie de keuze... 

De sluierstaart vis
Kenmerk: groot ongeveer 8 cm hoog, en 13 cm lang (excl staart)
Niveau: makkelijk (als je stokjes kunt haken)
Haaknaald 2,0
Nodig: 2 kleuren, half bolletje van elke kleur, fibervulling, wit en zwart restje voor oogjes.

De kangeroe 

Kenmerk: groot ongeveer 15 cm hoog
Niveau: gemiddeld.
Haaknaald 2,5
Nodig: 1 bol katoen van 1 kleur en restje van andere kleur, fiber vulling, veiligheidsoogjes (2x) en veiligheidsneusje, borduurnaald.

Salamander
Kenmerk: groot 30 cm lang en 10 cm hoog:
Niveau: geoefende haakster.
Haaknaald 2,0
Nodig 1 bolletje katoen in kleur naar smaak, restje wit en zwart en kleur voor pigment oog, borduurnaald en fibervulling.

Dus deze keer de keuze uit drie verschillende! Wat een luxe! Heb je zin om mee te doen? Meld je dan aan via het contactformulier en lees even de voorwaarden voordat je je aanmeld!  Je krijgt pas na woensdag 12 maart een bevestiging dat je mee kunt doen. De volgorde van binnenkomst bepaald of je nog toegelaten wordt! En het patroon krijg je in het weekend van 15/16 maart toegezonden.
Je hebt dan 1 maand de tijd om het patroon te haken en te testen. 

Ik heb er zin in.... jullie ook?
groet AmiFan