Kaketoe

Een aantal haaksters zijn al begonnen met het haken van mijn patronen. 
Maar soms ben ik ook bezig met het haken van de patronen van anderen.
Via het forum van amigurumi-gekte club, waar ik al heel lang lid van ben, 
kreeg ik het patroon van Joanne.
Ze heeft een prachtige kaketoe ontworpen. Op dit forum haken we allemaal dezelfde kaketoe.
Heel leuk om de verschillen te zien.

En ik ben blij dat anderen ook foutjes in de patronen maken... 
maar dat geeft ook ruimte om je eigen variant te maken.

Dit is het resultaat.
Lekker in het lente gras.

Nu bezig met een prachtig patroon  Bitsy, een pop in ezel pak. Van Serah.
Binnenkort volgt de Nederlandse vertaling.
Serah maakt nog veel meer prachtige creaties. Kijk rustig eens rond.
Het bijenpopje is ook van haar!
Fijn weekend!

AmiFan

Reacties

  1. Knap haakwerk. Eerst dacht ik dat het een kalkoen of zo is, maar nu ik ook de andere kaketoes heb gezien weet ik beter. Leuk dat je de foutjes in het patroon hebt gebruikt om er jouw eigen variatie op te maken.

    Groetjes en veel haakplezier, Margaret