Paasgroet

Ik wens jullie trouwe volgers, lezers en actieve haaksters allemaal hele fijne paasdagen.
Speciaal voor jullie heb ik een mooie paaskaart gemaakt.
Natuurlijk kan ik jullie niet allemaal persoonlijk dit kaartje sturen. 

Maar via dit blog... bereik ik de hele wereld!

Het patroon van de bloem is van Vendula
en is gratis te downloaden.
Vastgenaaid op een kartonnen kaart wordt het een prachtige kaart.
Maar ja.. tegen de echte bloemen kan het natuurlijk niet op.
In mijn tuin staat de Pioen boom (Paeonia) al te schitteren.
Veel te vroeg (net als de rest van de tuin) want meestal komt deze pas in mei.
Het is familie van de Pioen roos, maar dan in "mini boom vorm"en wordt ongeveer 1 meter hoog.

Prachtig toch?!

Nog even wat haak nieuwtjes.
Na de paasdagen volgt het patroon van de Haak Samen Sluiervis.
Deze is klaar. Ik moet hem deze dagen alleen nog vertalen in het Engels.
De kangoeroe en salamander volgen daarna snel. 
En een Nieuwe Haak Samen is ook in de maak....

Dus nog even geduld... en kom na dinsdag hier terug!
Geniet van het weer, de zon en de vrije dagen!

Hartelijke groet AmiFan

Reacties

  1. Wens jou een fijne Pasen toe! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie paasgroet, en zo bereik je in ieder geval heel veel mensen!
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paaskaart en mooie foto's. Je hebt weer fijne plannen.

    Fijne paasdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt :D
    Fijne Paasdagen !