Even een pauze...

Zoals al eerder aangekondigd...  even een zomerstop. 
Net als vorig jaar.

Even op wat anders doen dan online bezig zijn. 
Gewoon lekker ontspannen, haken, boeken lezen en inspiratie opdoen voor het volgende blogjaar.

Ik heb nu al de volgende ideeën:
mooie nieuwe patronen: kleine amigurumi en knuffels  ~

nieuwe opzet van haak samen in de vorm van een CAL (crochet Along) ~

~ testen van patronen misschien wel op Raverly ~

tips bloggen over het haken van amigurumi's  ~

Dus....

Ik ga lekker weg en neem mee ...
Kleurtjes voor het haken van een boodschappen-net tas

En tasje met restjes voor het haken van inktvisjes
En teken/schrijf schrift & fototoestel om inspiratie vast te leggen.

En misschien heb je zelf nog ideëen? 

Meld die dan hieronder in de opmerkingen... dan zie je ze misschien volgend jaar wel terug op dit blog.

Fijne vakantie allemaal!

Reacties

  1. Fijne vakantie toegewenst!
    Geniet ervan!
    En zo te zien ben je goed voorbereid op alles ;)

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eveneens een fijne vakantie gewenst ..
    EN geniet er met volle teugen van!!!

    Groetjes, Tinne