Testen patroon Ki en Po < vol >

De kerstvakantie komt er aan (voor sommigen van ons, want anderen werken gewoon door.)  Maar voor de meesten geldt dat ze weer wat meer tijd hebben om te haken.

Daarom ga ik volgende week (20 december) weer starten met een test van mijn eigen patroon.
Wil je meedoen? Dat kan! Als je al vaker hebt gehaakt en van kleuren kunt wisselen, dan is dit patroon prima te doen.

Wil je meedoen?
Geef de volgende informatie door via het contactformulier (of als je dat al hebt gedaan, meld je dan alleen even aan! Kijk even hier wat je moet doorgeven.

Er zijn op dit moment twee patronen om te testen.
Ki (de poes) en Po (hondje).  Beide zijn (op de oren na) aan één stuk gehaakt. Dus geen in elkaar zetten en naaien van ledematen. Heerlijk toch?
Geef bij je aanmelding even aan welke je wilt testen?

De test loopt via Raverly. Hierdoor kunnen we samen informatie uitwisselen en elkaar op de hoogte houden van problemen. Mocht je geen Raverly account hebben, geef dit dan door. Dit betekend dat je 1x per week bericht krijgt van belangrijke updates.
Je krijgt zo spoedig mogelijk een berichtje terug of je mee kunt doen.
Je mag zelf de kleur en katoen kiezen. Wel of niet fluffy... alles mag! Wat heb je nodig?

- 40 gram katoen / fluffy naar eigen keuze
- restjes katoen in de kleuren voor de ogen (10 gram max)
- haaknaald 2,5 mm
- vulling voor de amigurumi
- borduurnaald voor neusje en pootjes en vastzetten van de oren.

Ik ben benieuwd wie er weer mee willen doen.
Er is ruimte voor maximaal 8 testers!