Bloemen houden van mensen

Soms wil ik even iets anders haken dan beesten en knuffels
Dus daarom een klein cadeautje van mijn kant.
Een patroon van een bloem.

Je kan er een corsage van maken. 
Maar ook een bos bloemen als je er lange stelen aan haakt.
Wat heb je nodig?

      Katoen in de kleur van je bloem
 Katoen in de kleur groen – voor steel en blaadjes
Haaknaald 2,0 of 2,5 mm
Draad voor het verstevigen van de steel
Stampers in passende kleur bij bloem
 Borduurnaald – voor vastzetten van bloem aan steel en blaadjes aan steel
Schaar
Optioneel: houtlijm, ducktape of pleisters

Veel plezier!

oh ja... wil je weten welke patronen binnenkort getest gaan worden? 
Kijk dan op mijn pagina verwacht....

Reacties

  1. Prachtig zo'n gehaakte bloemen. Onlangs een gehaakte orchidee gezien en was super mooi. Tot in de details wat vorm en kleurverloop klopte alles.
    Ben even gaan piepen naar de patronen die gaan getest worden en ze zijn weer schitterend zoals steeds :-)
    Bedankt voor de leuke patroontjes en al de energie die je erin steekt.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey how are you? I have come to your blog through a blog friend. I liked it so much that I have become a follower. I invite you to meet my blog, I hope you like it. a greeting
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh mooi zeg, ook leuk om er een potlood dopje van te maken