Dol - fijn - vakantie

Dol-fijn.... heerlijk... het is vakantie tijd.
Even tijd voor mijzelf en mijn gezin.
Weg van de dagelijkse dingen.
Lekker op vakantie.
En wat neem ik dan mee?
Naast een goed boek, de tent en mijn gezin....
Natuurlijk een haakwerkje.
Voor mij zijn het de komende weken de patronen van andere designers.
Een patroon van Kate E Henock - clementine cow
Maar ik haak deze in paars met wit (van de chocolade koe)
De Cocker spaniel van Littleowhlshut
Deze wordt zwart met beige.

en ik ga me eens wagen aan een mandala van  Tatsiana Kupryianchyk
In deze kleuren... iets meer grijstinten.

En natuurlijk neem ik ook gewoon wat restjes mee, om zelf weer wat te ontwerpen....
dus mijn opschrijfboekje zit ook al in de tas. 
Als ik jullie nog één suggestie mag geven voor de vakantie... en je hebt restjes over?
Ik heb deze week een mini patroon gemaakt, waarbij je prima je restjes kunt opmaken.
Een prachtige dolfijn.
10 cm groot. Dus ideaal als sleutelhanger.

Het is een makkelijk patroon. Je hebt een klein beetje vulling nodig. En het is echt zo klaar.
dus download dit patroon en neem hem mee op vakantie... een klein projectje tussendoor.

Tot ziens na de zomer!
Fijne dagen. 

Reacties

  1. Wat een leukerds leuke blog ik ga je volgen
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een dol-fijne vakantie! Wat zijn ze leuk!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne vakantie. Je neemt genoeg mee om je op de lege momenten niet te vervelen.
    Het dolfijntjes is echt schattig. Drankje voor weer een leuk patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne vakantie. Je neemt genoeg mee om je op de lege momenten niet te vervelen.
    Het dolfijntjes is echt schattig. Drankje voor weer een leuk patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer!
    Het wordt zo zachtjesaan heel rustig in blogland;-))
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk is ie Amifan 😍 Bedankt voor het patroontje.
    Nou ik ben benieuwd hoelang jij op vakantie gaat met zoveel haakwerk en plannen ;) Have fun!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lang....^_^.
      En daarn thuis. Ik ga pas weer bloggen in september. Dus dan zijn ze wel klaar hoor.

      Verwijderen
  7. Fijne vakantie! En erg lief dat je al die leuke patroontjes met ons deelt.