HAAK SAMEN - Blue monkey start 1 mei 2014 - 1 juni 2014 - VOL

Daar gaan we weer... HAAK SAMEN
LET OP - DE GROEP IS AL VOL!!!
Ik heb weer een nieuw patroon klaar liggen om te worden getest. 
Dit keer een aap... Een blauwe aap... dus vandaar de naam Blue Monkey. 
Een lieve dondersteen.

Wat heb je nodig om te kunnen testen:

1. Veel geduld en doorzettingsvermogen.
2. Ervaring met haken (vasten, lossen en stokjes kunnen haken) en patronen lezen. Het is fijn als je al vaker hebt gehaakt of getest. Zodat je de fouten uit het patroon kunt halen.
3.Tijd. Binnen 4 weken wil ik het patroon graag klaar hebben zodat het online kan.
4. Email adres om pdf op te ontvangen.

Welke vrijheid krijg je?

1. Kies je eigen kleur. Geel, roze of gestreept het maakt allemaal niet uit.
2. Ik haak met katoen, maar je mag gewoon je eigen voorkeur gebruiken. Wol of acryl.
3. Haken met mohair. Ik vind dat leuk en daardoor krijg je die lange blauwe haren... Maar je hoeft dat NIET te doen. De meesten vinden het maar lastig. Ik heb wel een tutorial op mijn blog staan. Maar het is handig dit niet voor het eerst te doen als je ook gaat testen. Dus als je liever met glad katoen haakt of wol, doe dat dan gewoon. 
Je kan het ook altijd achteraf opruwen met een borstel voor een harig effect.
Of hem / haar gewoon glad laten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet.

Wat heb je nodig /  wat heb ik gebruikt?

1 bol Schachenmayr Catania kleur blauw.(0201)
1 bol Lanas Stop Fox kleur blauw (462)
restje zwart voor borduren neus
2 veiligheidsoogjes
fibervulling
Yzerdraad (tuindraad) of chenille om beweegbare armen, handen en voeten te kunnen maken.

Wil je mee doen?
Lees even de overige voorwaarden 
Ben je akkoord? Laat dan een berichtje achter via het contactformulier op dit blog. 
Dus NIET via opmerkingen onder deze pagina!
Je krijgt z.s.m.  per email antwoord of je mee kunt doen.
Er kunnen - omdat ik anders het overzicht kwijt raak - maximaal 9 deelnemers meedoen.
Na 1 mei krijg je het patroon in pdf.

Als je te laat bent met aanmelden omdat het al vol zit kom je op de lijst voor de volgende HAAK SAMEN en krijg je de kans om dan met voorrang mee te doen.
Als je de vorige HAAK SAMEN niet hebt afgemaakt, wordt je uitgesloten van deze keer.

Wie doen er mee?

1. Marielle - klaar
2. Elisa
3. Dominique
4. Kreatita 
5. Anita -  helaas vertraagd
6. Nicole - klaar
7. Rita -  klaar
8. Caroline.
9. Margaret

Reacties

  1. Wat een grappig aapje heb je ontworpen. Deze keer meld ik me graag aan als tester om dit patroon samen te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnig leuk aapje :) en ook wat een leuk initiatief!